I'm kinda pissed off
Okééé, úgy érzem hogy beszélni KELL a FIA folyamatos "egyszer nincs pályahatár, aztán van a vonalig, aztán a kerékvető is a pálya része, aztán megint nincs" nevezetű töketlenségről. (Igen, ez egy enyhe rant lesz)
Nem értem, hogy miért nem maradhatnak úgy a szabályok, ahogy az első szabadedzésen vannak és ha csak nincs valami drasztikus dolog, ami miatt változtatni kell, akkor miért kell háromszor is megváltoztatni ugyanazt? Pontosabban négyszer, mert a verseny második felében megint beleszámították because why not just don't do it anymore. *mindblow as hell*
-
Wéberék megkapták, hogy hogyan lehetnek ennyire felkészületlenek hogy ezt nem tudják. Inkább az a kérdés, hogy minek változtatnak ennyiszer egy hétvége alatt?
-
És megint itt tartunk... nem, ez nem a Mercedes javára volt, mivel amúgy a Red Bull kérdőjelezte meg, hogy most akkor mi számít szabályosnak. És amikor már a versenyző sem tudja, hogy mit szabadna csinálnia, akkor onnantól nagy baj van. Igen, szabálytalan volt az előzés, mivel nem véletlenül van olyan dolog a pályán, amit vonalnak neveznek. És igen, az egy ilyen kanyar, de személy szerint az sem zavarna, ha át lehetne lépni, mivel a versenyzők szabadabb teret kapnak versenyzésben. Szóval inkább ki kell választani, hogy melyik megoldás legyen és nem folyton változtatni.
-
Nem Verstappen az első, aki ezt megkapta, sokszor történt ilyen hátul is, hogy amikor szabálytalanul előzött és nem egyből adja vissza a pozíciót, akkor rászólnak, ne hogy kapjon büntetést mint 2019-ben Ricciardo Paul Ricardban.
-
És ehhez egy erős FIA vezetőnek kell lennie, mert Michael Masi alkalmatlan eme pozíció elfoglalására. Igen, nem vagyok egy szakértő, különben ott lennék és én lennék ott, de ehhez nem kell semmilyen szakismeret, hogy ez az állapot nevetséges ami régóta fenn áll, és ezt nem csak Wéberék, hanem gyakorlatilag mindenki más is megkérdőjelezte és aztán nem érti senki, hogy akkor mi számít szabályosnak vagy sem, gyakorlatilag ez ellentéte annak, ami 2005-ben volt, mert meg a rugalmatlanságban volt a probléma gyökere. És emiatt születnek meg olyan kommentek, hogy FIA = Mercedes, annak ellenére hogy a Red Bull kérdezte meg, hogy akkor mi is a szabályos. Tehát egy olyan kell, aki helyettesíteni tudja Whitingot, és ez nem történt meg, mert Masi egyenlőre csak azt tudta tisztázni, hogy kiugrásnál mikor van büntetés, mást meg nem.
-
Apropó, F2-ben irgalmatlan mennyiségű büntetést osztottak, gyakorlatilag olyanért, amit épeszű logikával nem kellett volna. Oké, fontos a delta idő is, mivel ha van három autó a pályán, akkor ne száguldj 300-al, de amikor bejön a SC és az előtted lévő három másodpercre van és nem akarsz lemaradni, akkor miért van egy kalap alá véve azzal, mintha valaki száguldott volna?
-
És még mire emlékeztet? 2010-re, amikor a Safety Car szabályok elavultak, megbontottak sok csatát és egyesek nagyon hátra estek. 2010-es Brit, Európa, Brazil Nagydíj ékes példája, előző kettőnél Alonso szívta meg a levét, az Európai Nagydíjon sokan kaptak büntetést, Brazil Nagydíjon meg egy izgalmas dobogós csata maradt abba, mert nem nem engedték el a lekörözötteket.
-
Csak ennyit akartam, nagyon jó futam volt, az első fele akciódús, a második fele meg inkább taktikai háborúról szólt, de ez az eset keserű szájízt hagyott.
A bejegyzés trackback címe:
https://crf1nge.blog.hu/api/trackback/id/tr1316439036
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.