Sziasztok!
A Forma 1-ben először volt hivatalos sprint futam, ami egyben kvalifikáció, hisz a rajtrácsot határozza meg. Habár Alonso szerint ezt Q4-nek lehetne nevezni. Nos, nem lett olyan rossz mint amire számítottunk, de a vége fele tényleg lelaposodott a verseny, és gyakorlatilag a 70-es Nagydíjnak a végeredményét kaptuk meg.
A fárasztó viccemért és a vízjelekért ezer bocsánat.
A futamra valószínűleg jó kis Verstappen-Hamilton csata várható, de most nem érzek annyi kurázsit izgalmilag, a sprint futam is izgalmasabb volt mint a három Forma 2-es futam együtt. Talán a két McLaren megharcol Leclerccel és Perez a parc-fermét átvágva a boxból rajtolva, jobb beállításokkal valamit tud csinálni mint 2012-ben Vettel Abu Dhabiban.
Megmutatták élőben is teljes egészében a legdemóbb 2022-es autót. Nem néz ki rosszul, sokan mondják hogy Indycar feelingje van, de ezt a kerékfelnin és a kerék feletti örvényterelőkön kívül szerintem túlzottan elüt, főleg az az otromba hátsószárny. Elvileg lesz még egy évig DRS, de annyi fura az az elem, hogy kíváncsi vagyok arra, hogy hogyan oldják meg.
Nagyon rossz | Rossz | Átlagon aluli | Átlagos | Átlagon felüli | Jó | Kiváló |
- |
2012 - Webber - Alonso csata, Schumacher elbukott egy dobogót |
- |
2011 - Száradó pálya, Red Bull szenvedése, Button elrontott versenye |
2010 - Red Bull kasztni botrány, Alonso balszerencséi, az első futam az új vonalvezetésen |
2013 - Defekt dráma, az utolsó kilenc kör, Paul di Resta remek felzárkozása miuán az időmérőn kizárták |
2018 - Vettel előzése Bottas ellen, Sainz-Grosjean baleset, Sauber balszerencséje |
- |
2017 - Ferrari defekt dráma, Ricciardo felzárkózása, Kvyat-Sainz ütközés |
- |
2016 - Hamar száradó pálya, rengeteg kicsúszás, Verstappen-Rosberg csata |
2015 - Williamsek remek rajtja, utolsó tizenöt körre leesett az eső |
2014 - Hatalmas rajtbaleset, Alonso-Vettel csata,Rosberg kiesett az élről |
- |
- |
2020 - Két hatalmas baleset, defektdráma |
- | - | - |
2019 - Mercedes csata, Verstappen és a Ferrarival való harcai, az első negyven kör aranyat ér(utána lévő kevésbé) |
- |
- | - | - | - | - |
2020 (70) - Verstappen önerőből legyőzte a Mercedest, Hülkenberg első Racing Pointos versenye(az előzőnél kiesett mielőtt elindult volna), nehézkes gumikezelés |
- |
Szóval nincs nagy elvárásom a futam felé, és a Forma 2-öt nézve, nem túl bizalom gerjesztő előjelek vannak egy jó futamra. Főleg hogy a vágott padlólemez miatt csoda ha lesz előzés. A sprint futam úgy nagyjából azt a rajtsorrendet adta, ami amúgy is lett volna versenyen, maximum Perez szólhat bele még.
A Mercedes panaszkodott, mert ez túl random, de ismerjük a Forma 1-es csapatokat, ha ők nyertek volna, akkor egyből egy nagyszerű innováció lett volna. Igen, tudom... dE nInCs Mi LeTt VoLnA hA, tE bOlOnD (kivéve ha nézeteinket erősítik). Egyesek már összerakták azt az elméletet is, hogy mivel nem a Merci nyert, akkor többet ilyen nem lesz idén meg hogy a versenyhétvégét is törlik. És az is fura, hogy tényleg sokan randomnak gondolnak, de valahogy úgy érzem hogy inkább korrekt. Legalább nincs fordított rajtrács, locsoló rendszer beindítása, meg súlybüntetetés, vagy hogy az első helyezett a konstruktőrben nem fejleszthet, meg ilyesféle, hát ömm, kreatív gondolatok vagy ilyesmi.
Vegyes érzéseim vannak ezzel a formátummal, az időmérőnek nincs akkora nagy szerepe, kiszámíthatóbbak lesznek a futamok, és az is csoda, hogy négyen megkockáztatták a lágyat. Ezt megpróbálnám Monzában meg Interlagosban is, előbbit azért, mert ott eleve hamar mennek le a futamok, utóbbit meg azért, mert az egy olyan pálya, ahol lehet versenyezni nagyobb probléma nélkül.
És még valamit, nézzétek meg a Maneskinnek a legújabb klipjét, kicsit oversexualized, de ha valakit nem zavar, akkor valószínűleg be fog jönni úgy, mint maga a zene, mert nagyon illik hozzá.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.